reklama

Milé sklamanie

Stalo sa to nedávno, až príliž rýchlo. Prišiel hlas, v poludňajších hodinách a povedal rozhorčeným hlasom, že už je koniec. Čakal som to, o rok, dva.. ale dnes? Ostal som sklamaný, sám zo seba. Výhovorky, odpustenie či sľuby nezaberali. Nastalo sklamanie, nemé tváre boli v úžase.. nik to nečakal. Nik ani len netušil, že taký šedý deň sa stane vykúpením v tej najvhodnejšej hodine.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

"Milé" , som si povedal. Spamätal som sa zo šoku, ktorý vo mne odznel po pár hodinách. Sila a zdravý rozum ma vedie vpred. Žiaden "povzbudzovač mysle" mi netreba. To milé prekvapenie, čo ma stretlo prišlo v správnom mieste ale v nesprávny čas.

Človek si nevie pomôcť, život prinesie vždy nejaké prekvapenia. Funguje to trošku ako ten jing-jang. Niečo zlé odíde, niečo dobré príde a zase opačne. Chválabohu, je tomu tak.

Milé a správne je pomôcť človeku v núdzi alebo mu ušetriť jeho starosti v živote, ak sa fakt jedná o priateľov. Sklamanie nastane, ak si za svoju pomoc nezaslúžite nič, len sklamané pohlady a uščipačné pohľady tých, ktorý vami pohŕdajú, lebo im ste nepomohli.

Michal Klimo

Michal Klimo

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek s malým srdcom ale veľkou láskou :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu